FlowYoga II (HOT ulige uger)
Styrke med egen kropsvægt
Alle%20yoga

Ja tak til en mere tonet og stærk krop vi bruger hverken kettlebells eller vægtstænger for at få styrke og balance. Kroppen opvarmes med FlowYoga og vejrtrækninger, så du træder ind i den magiske Flowzone.
Herefter styrkes og udfordres hele dit muskelkorset - også kaldet dit Core. Kernemuskler maven, ryg, baller, lår og skuldre. Gulvbaserede øvelser, hvor du bruger din egen kropsvægt som modstand. Vi arbejder med styrke, stabilitet og mobilitet.

Dette holder er prægede af Yoga typerne. Vinyasa, Iyenga Yoga, samt Mindfulness, Meditation, vejrtrækningsøvelser.

HOT FlowYoga II med 38-39 graders Infrarødvarme, hver anden uge, lige uger. Læs mere om varmen HER

Vi laver:

  • Statiske Coreøvelse liggende og stående.
  • Dynamisk stående FlowYoga
  • Corestræning af mave, ryg, baller, lår og arme.
  • Energitræning via åndedrættet og bevægelse
  • Strækøvelser med understøttende klodser, elastikker mm
  • Mindfulness afspænding.
  • HOT FlowYoga II: Lige uger 38 grader Infrarød varme.

Udbyttet er:

  • Råstyrke i mave, baller, lår, ryg, arme
  • Balance, grounding, smidighed og kordination af muskler og psyke.
  • Mere balance i nerve- og hormonsystem.
  • Reduceret stress og spændinger.
  • Et stærkere immunforsvar og mere mental balance og energi.
  • Nerve- og hormonsystem samarbejder med de organstyrrede muskler, så de afspændes og styrkes og signaler fra hjernen modtages optimalt.
  • Læs HOT Infrarødvarme som holdet er med hver anden uge.

Særligt godt i mod:

Det fysiske:
Dårlig koordination og udholdenhed.
Smerter/problemer i ryg, ben, knæ, skuldre, nakke, dårlig balance.
Led- og muskelsmerter, efterfødsel.
Mindsker astmaog luftvejsinfektioner.

Det psykiske:
Søvnløshed, stress, smerter, uro.
Nedtrykthed, depression, træthed, adhd og andre sindslidelser

Særlig godt i mod

Dette hold er en god kombination ift. til de øvrige Yoga hold. Du kan kombinere mere Relax og massage eller eller hvis du har i tankerne også kombinere med den øvrige mere fysiske Yoga træning. De øvrige Yoga holdtyper er:

  • Yoga Relax, Blid Yoga, Fascia- og bindevævsmassage, vejrtrækning, Mindfulness, afspænding.
  • YIN Yoga, afspændende, vejrtrækning, Mindfulness.
  • Flow Yoga.muskel og puls krævende (alm. som mildt)
  • HOT FlowYoga Infrarød varme hård, puls krævende.
  • FlowYoga & Stram Op.. Flow yoga med ekstra træning af mave baller og lår, samt puls
  • Hatha Yoga Yogaøvelser statiske, stræk, afspænding

Dette holder er prægede af Yoga typerne. Anusara, Vinyasa, Iyenga Yoga, vejrtrækningsøvelser, samt Mindfulness

HOT Yoga: Hver anden uge er holdet med 38 graders Infrarød varme. Varmen smidiggør dine muskler, og samtidigt kan kroppen også yde betydeligt mere musklært. Du restituerer hurtigere og musklerne bliver ikke øm på samme måde som ved andre træningsformer.

  • Tilmelding: prøvetime eller tilmeld et medlemsskab. Klik HER
  • Holddag: onsdag kl 17.15 (book frit alle hold) Lignende hold søn kl 16.30, man kl 17, tor kl 17.15
  • Holdkalenderen: klik Her
  • Underviser: Pia Kornval.