FlowYoga og Stram Op

Flow Yoga & Stram Op
Hot%20flow%20yoga

Opvarmningen med Flow Yoga ved at synkronisering af dybe vejrtrækninger og mindre Flow Yoga serier. Efterfølgende hurtigere styrkende yogaøvelser som styrker mave, baller og lår yderligere.

Book en prøvetime. Klik HER

Om Flow Yoga & Mave balle lår

Indhold:

  • Dynamisk FlowYoga stående og på knæ
  • Styrke træning: mave, ryg, baller, lår, arme
  • Strækøvelser med understøttende klodser, elastikke, tæpper.
  • Mindfulness afspænding.

Udbyttet:

  • Styrke, udholdenhed, corestabilitet, kredsløb.
  • Flottere kropsholdning,
  • Bedre koordination af muskler og psyke/hjerne
  • Balance i nerve- og hormonsystem.
  • Stressreduktion
  • Stærkere immunforsvar, mental balance og energi.

Særligt godt i mod:

Det fysiske: : Dårlig kondition, koordination og udholdenhed, efterfødsel, 
Smerter og problemer med ryg, ben, knæ, skuldre, nakke, balance o. lign., led, fordøjelsen, astma mm. Hybermobilitet (styrker ledbånd og muskler)

Det psykiske: Søvnløshed, stress, smerter, uro, nedtrykthed, depression, træthed, Adhd og andre sindslidelser. Nerve- og hormonsystem samarbejder bedre med de organstyrrede muskler, så de afspændes og styrkes og signaler fra hjernen modtages optimalt.

Praktisk info.

Flow Yoga og Stram op er en god kombination ift. til de øvrige Yoga hold eller hvis du har i tankerne også at begynde til den mere fysiske hårde Yoga træning senere, eller mere Relax og massage. De øvrige Yoga holdtyper er:

En god kombination ift. hvis du er nybegynder eller ønsker mild eller blid yoga. samt ift de øvrige Yoga hold eller hvis du har i tankerne at begynde til den mere fysiske Yoga senere. De øvrige Yoga holdtyper: 

  • Yoga Relax, Blid Yoga, Fascia- og bindevævsmassage, vejrtrækning, Mindfulness, afspænding.
  • YIN Yoga, afspændende, vejrtrækning, Mindfulness.
  • Flow Yoga.muskel og puls krævende (alm. som mildt)
  • HOT FlowYoga Infrarød varme hård, puls krævende.
  • HOT FlowYoga II Infrarød varme, udfordre puls, balance, styrke og afspænding.
  • Hatha Yoga Yogaøvelser statiske, stræk, afspænding

Dette holder er prægede af Yoga typerne. Anusara, Vinyasa, Iyenga Yoga, vejrtrækningsøvelser, samt Mindfulness

  • Tilmelding: prøvetime eller tilmeld et medlemsskab. Klik HER
  • Holddag:  ons kl 9 og lør. kl 10 (book frit) Lignende hold man kl 17, ons kl 17.15, tor kl 16.45 og søn kl 16.30
  • Holdkalenderen: klik Her
  • Underviser: Pia Kornval.